söndag 3 februari 2019

Snöfall hela natten.

Vattenfylld snö föll hela natten.
Skottningen, som Ulla och jag hjälptes åt med, blev mödosam.
Jag sänkte mig i datorstolen, försjönk i sommardrömmar medan jag arbetade mig igenom USB-minnena med bilder sedan 2015 och upplevde denna fantastiska tomt nr 26 som ju måste ha gett oss outsäglig glädje - av bilderna att döma.
Fortfarande känner jag mig omtumlad, måste dela med mig.

Bilderna kommer blandade årstidsvis, så återupplevde jag dem.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig

Mitt foto
Ronneby, Blekinge, Sweden
Samhällsintresserad, pensionerad gammal telegrafist som inte håller med om att det var bättre förr. Webbredaktör i SPF Seniorernas Blekingedistrikt och lokalförening i Ronneby. Brinner för att minska antalet nätavvisande ensamma äldre.